Inge Ipenburg: Ik kan Martine moeilijk achter me te laten

• Global Moderator
    | 245

Inge Ipenburg heeft altijd gezegd dat ze nooit terug zou keren in Goede Tijden Slechte Tijden. Toch werd vandaag bekend dat de actrice wederom in de huid van ‘loeder’ Martine Hafkamp kruipt.

jkMmjCl.jpg

“Mijn leven is veranderd”, verklaart de actrice haar keuze voor terugkeer in de soap aan ANP Video. "Tweeënhalf jaar geleden is mijn eerste roman gepubliceerd. Mijn droom was altijd om schrijven en acteren te combineren. Ik heb me de afgelopen jaren vooral op schrijven gericht, maar miste het spelen en voor je het weet verdwijnt dat helemaal."
    Inge zat op Sicilië - ‘in een dorpje onder een parasol lekker te schrijven’ - toen ze een mailtje van GTST kreeg. “Ik merkte dat ik niet meteen ‘nee’ wilde zeggen. Ik wil nog heel veel rollen spelen en Martine is een goeie optie. Het is lastig om Martine achter me te laten.”

Ze vervolgt: “Ik heb in series en in theaterproducties gespeeld, maar wat ik ook speel, iedereen heeft het altijd over Martine. Dat stempel kleeft aan me dus waarom zou ik daar niet dankbaar gebruik van maken?” Vanaf 2 maart volgend jaar is Inge Ipenburg als Martine weer te zien in de RTL 4-soap.

Bron

• Global Moderator
    | 245

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.