hondenstront

• Waarom ruimen baasjes van honden niet de schijt die hun beest op straat legt opruimen? Is het zo veel moeite om even met een zakje de schijt van je beest op te rapen en in de prullenbak te gooien. Achter ons huis loopt een pad en daar ligt meer hondenstront dan asfalt.

klacht. Baasjes die honden op wandelpaden laten schijten en het niet opruimen.
    klacht 2. Schoen zit onder de stront.

• Voor een paar euro kun je er vanaf zijn

lLzWBeil.jpg

• Global Moderator

@Vink zegt in hondenstront:

Voor een paar euro kun je er vanaf zijn

lLzWBeil.jpg

Of gebakken spons.

Kun je geen wijkagent inschakelen oid?

• Je kan ook bordjes plaatsen met waarschuwingen “Hondenbezitters pas op! in dit gebied zijn vleeswaren met schroeven en spijkers gevonden. Wees voorzichtig met het uitlaten van uw viervoeter.”

Heb een paar keer een bordje geplaatst en geen last meer gehad van stront.

• Teamleider

@Superman zegt in hondenstront:

Je kan ook bordjes plaatsen met waarschuwingen “Hondenbezitters pas op! in dit gebied zijn vleeswaren met schroeven en spijkers gevonden. Wees voorzichtig met het uitlaten van uw viervoeter.”

Waar kun je die bordjes kopen?

• @Superman zegt in hondenstront:

Je kan ook bordjes plaatsen met waarschuwingen “Hondenbezitters pas op! in dit gebied zijn vleeswaren met schroeven en spijkers gevonden. Wees voorzichtig met het uitlaten van uw viervoeter.”

Dat is een goeie, ik wil de dieren geen pijn doen. De honden hebben geen keuze, het zijn de baasjes die bepalen waar een hond schijt.

Ik neem aan dat die bordjes niet kant-en-klaar te koop zijn en dat je ze zelf moet maken?

• Teamleider

@Boca-Grande zegt in hondenstront:

Ik neem aan dat die bordjes niet kant-en-klaar te koop zijn en dat je ze zelf moet maken?

@vink wilt wel een bordje maken :p

• @Vink

Typische Vink oplossing :’)

Anyway, het probleem zit gewoon bij de baasjes die er geen drol aan doen (no pun intended :P)

• Terechte klacht.

• Moderator

Terecht :) Ik ruim het eigenlijk alleen niet op wanneer het in zo’n klein honden pennetje is. Om nou borden te plaatsen en daarmee hun hond bedreigen lijkt me ook niet de oplossing haha. Misschien stront oprapen en achter de mensen aanrennem

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.