Vage droom gehad joh

• Global Moderator

Ik droomde dat kameraden naast me woonde en dat langzaam mijn huis vol met slangen kwam. Ze zaten overal en werden steeds groter, op een gegeven moment kwamen er reuzepythons en shit aanzetten, dus ik ging vluchten naar het huis van mijn kameraad. Maar hij zei dat hij ze niet zag. Toen ik vanuit zijn huis keek waren ze inderdaad weg. Toen ik weer thuis was, zag ik ze weer en weer kwamen eerst de kleine slangetjes die steeds en steeds groter werden. Elke keer als ik uit huis ging verdwenen ze allemaal en als ik weer ff in mijn huisje zat kwamen de slangen weer :p

• Wanneer je in je droom een slang ziet,of er door gebeten wordt,duidt dit op verborgen angsten en zorgen waardoor je je bedreigd voelt. De slang kan ook refereren naar een hardvochtig,gevoelloos en onbetrouwbaar persoon in je omgeving.

Aan de positieve kant zou je opgemerkt kunnen worden dat de slang verandering,kennis en wijsheid vertegenwoordigd.Ze zou symbool kunnen staan voor zelfvernieuwing en positieve verandering.

• @Eend zegt in Vage droom gehad joh:

Wanneer je in je droom een slang ziet,of er door gebeten wordt,duidt dit op verborgen angsten en zorgen waardoor je je bedreigd voelt. De slang kan ook refereren naar een hardvochtig,gevoelloos en onbetrouwbaar persoon in je omgeving.

Aan de positieve kant zou je opgemerkt kunnen worden dat de slang verandering,kennis en wijsheid vertegenwoordigd.Ze zou symbool kunnen staan voor zelfvernieuwing en positieve verandering.

Beetje te vergelijken met horoscopen zoiets :P.

• @KEEN
    Dromen duiden erop dat je de dag aan het verwerken bent, dit is gezond en hoef je hierdoor geen zorgen om te maken.

Woesh waaier waaid weer weg.
    -_____-

• Dit betekend gewoon dat je honger had en een pizza moet gaan maken

• Global Moderator

@Eend Ik weet wat dromen betekenen, maar toch bedankt dat je mijn prive shit op tafel gooit enzo

• goed verhaal

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.