25-06-2018 ~ 03:18
Helaas is er iets mis gegaan met een kleine update waardoor het menu aan de bovenkant er wat vreemd uitziet. Zondagmiddag zal hier een fix voor komen en is het tegen de avond opgelost. Zeiken mag hier!!

Re: Topic van de week

• Wat is het doel precies van de punten? Ik snap dat het onderdeel is van een beloning systeem (+ om content te stimuleren)…maar wat is de beloning precies?

Is het niet een idee om daar prioriteit aan te geven alvorens dat er de focus op daadwerkelijke punten gelegd wordt?

Het kan zijn dat ik gemist heb wat het doel van de punten is van de eindgebruiker, als dit zo is dan hoor ik 't graag.

• Blogger

De beloning is tot nu toe alleen punten. We zijn hard aan het brainstormen om er een andere beloning aan te geven. We hebben al goeie ideeën, alleen de uitwerking nog. Die komt waarschijnlijk online met de nieuwe layout. Althans, dat had ik begrepen.

Ook zijn we bezig met een achievementsysteem, maar dat kost helaas heel veel tijd.

• Van achievements was ik op de hoogte inderdaad (dacht eigenlijk al dat die er hoorde te zijn), maar ja beloning weet ik nog niet, succes!

• Blogger

@Buffela zegt in Re: Topic van de week:

Van achievements was ik op de hoogte inderdaad (dacht eigenlijk al dat die er hoorde te zijn), maar ja beloning weet ik nog niet, succes!

Dat hoopten wij ook maar het duurt toch langer dan verwacht.

• Het is nooit verkeerd om punten te krijgen. Ik neem aan dat de punten blijven bestaan en dat je niet opnieuw hoeft te beginnen als de archivements komen?

• Blogger

@null zegt in Re: Topic van de week:

Het is nooit verkeerd om punten te krijgen. Ik neem aan dat de punten blijven bestaan en dat je niet opnieuw hoeft te beginnen als de archivements komen?

Dat is wel de bedoeling.
    Anders gaan we @KEEN lynchen.

• Admin

Het is nooit verkeerd om punten te krijgen. Ik neem aan dat de punten blijven bestaan en dat je niet opnieuw hoeft te beginnen als de archivements komen?

Hier mag je op rekenen! We werken allemaal hard voor onze punten, en die gaan we zeker niet resetten.

• Admin

Dat is wel de bedoeling.
    Anders gaan we @KEEN lynchen.

En dit.

• @null

Heb niets gezegd dat er iets verkeerd is, maar dat het wellicht beter zou kunnen :).

• Admin

De beloning is dat je straks met die punten upgrades kan krijgen voor je account. De hierbij aan simpele upgrades zoals bijvoorbeeld keuze uit notificatiegeluidjes of tot de toegang van een categorie. Maar ook bijvoorbeeld het aanpassen van je naam kan tot die mogelijkheden behoren.

Is het niet een idee om daar prioriteit aan te geven alvorens dat er de focus op daadwerkelijke punten gelegd wordt?

Helaas zijn we hierbij afhankelijk van een persoon die een enorme To-Do list heeft. Wij moeten wachten tot deze persoon zijn plugin update zodat @Spook verder kan gaan met het uitwerken van het puntensysteem. Het is niet zozeer een keuze van ons, maar wat de pluginmaker als prioriteit ziet. Aangezien hij tientallen plugins up2date moet houden.

• @KEEN zegt in Re: Topic van de week:

De beloning is dat je straks met die punten upgrades kan krijgen voor je account. De hierbij aan simpele upgrades zoals bijvoorbeeld keuze uit notificatiegeluidjes of tot de toegang van een categorie. Maar ook bijvoorbeeld het aanpassen van je naam kan tot die mogelijkheden behoren.

Helaas zijn we hierbij afhankelijk van een persoon die een enorme To-Do list heeft. Wij moeten wachten tot deze persoon zijn plugin update zodat @Spook verder kan gaan met het uitwerken van het puntensysteem. Het is niet zozeer een keuze van ons, maar wat de pluginmaker als prioriteit ziet. Aangezien hij tientallen plugins up2date moet houden.

Enig idee of er al ontwikkeling in is geweest?

• Admin

Enig idee of er al ontwikkeling in is geweest?

Er zijn 2 kleine updates geweest. De laatste is op 1 december uitgekomen. Dus de ontwikkeling ligt niet stil. Maar ik kan niks zeggen over wanneer de juiste updates uitkomen zodat wij verder kunnen gaan met hoe wij het voor ogen hebben.