10 Gratis Graphics #1

• Global Moderator

Vanaf nu zul je elke week een lijstje zien op KEEN, waar gratis graphics in staan. Ze zijn allemaal gratis te downloaden (het is gecontroleerd!) en daarbij staat er ook bij of het ook voor commercieel gebruik is! Sommigen zijn alleen deze week te downloaden, dus wees er tijdig bij. Mocht je behoefte hebben aan bepaalde soorten graphics, geef het aan, wie weet zie je het volgende week terug!

1. Adleit Script Demo
    ENb8fQ2l.jpg
    Demo, voor de hele versie moet je betalen.
    Download hier

2. Badhead Typeface
    kx1HHIRl.jpg
    Pay what you want - je mag het voor zowel commercieel al persoonlijk gebruik gebruiken.
    Download hier

3. Emoticons Vector Pack
    syOL5MH.jpg
    Ook voor commercieel gebruik. Je kunt alles geheel naar eigen smaak aanpassen in Illustrator.
    Download hier

4. Free Old Peeled Wood Textures
    1N8d9L1l.jpg
    Voor zowel commercieel als persoonlijk gebruik, maar wel teruglinken naar graphicsfuel.com als je iets publiceert.
    Download hier

5. Free Subtle Grunge Textures
    hm909jUl.jpg
    Deze zijn alleen voor persoonlijk gebruik, maar zo heel erg is het niet toch?
    Download hier

6. Halcyon Days HTML5 Website Template
    E4DPFAT.jpg
    Ziet er goed uit toch? Lekker strak en clean. Voor zowel commercieel als persoonlijk gebruik!
    Download hier

7. 15 Awesome Space Textures
    wUd9L50.jpg
    Niet voor commercieel gebruik. Maar het ziet er wel intens vet uit dus daarom deel ik 'm.
    Download hier

8. Minimal Clean Portfolio Page
    m2O910l.jpg
    Deze is ook niet voor commercieel gebruik. 6 dollar kun je 'm kopen op ThemeForest.
    Download hier

9. Baffled Font
    9OTwYrw.jpg
    Voor zowel commercieel gebruik als persoonlijk.
    Download hier

10. [LIMITED] The Flower City
    Q6q1XD5l.jpg

Dit is een van de 6 gratis Freebies op Creative Market en zijn maar tot aanstaande zondag te downloaden. Wees dus snel! Naast dit font heb je nog 5 andere leuke goodies, dus kijk daar ook ff naar zou ik zeggen! Je mag de freebies voor zowel commercieel als persoonlijk gebruik gebruiken. 1 kanttekening: Voor 1 commercieel project dus.
    Download hier / Ga naar de Free Goods pagina

Ik wil er nog wel bij zeggen dat je, als je graphics downloadt die voor commercieel gebruik zijn, de maker van het product moet steunen. Ze doen het niet voor de lol, ze doen het om ervan rond te komen. Kijk daarom of je de link kan delen met je vrienden, of doneer wat geld. Voor de rest: heel veel plezier met deze Goodies van de week!

• Global Moderator

Nice nice!

Staan wat mooie linkjes bij :D

• Global Moderator

@Wicket zegt in 10 Gratis Graphics #1:

Nice nice!

Staan wat mooie linkjes bij :D

Dankje, hopelijk maken jullie er gebruik van!

Ik sws :P

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.