Seksdates, ja of nee?

• Global Moderator

Omdat ik merk dat er veel verschillende meningen zijn over het fenomeen seksdates en alles wat daarbij meespeelt, ga hier lekker verder discussieren :p

Seksdates, ja of nee?
    Wat zie jij onder een seksdate?
    Kun jij een persoonlijke band opbouwen met je date?
    etc
    etc

Spui hier je gal

• Global Moderator

@heey321 zegt in Bedblunders en faaldates:

lekker respectloos ook

idd… maar gebrek aan zelfrespect roept respectloze types op je af. Jongens maken hier misbruik van en dan krijg je dit soort situaties.

• Moderator

@KEEN zegt in Bedblunders en faaldates:

maar gebrek aan zelfrespect roept respectloze types op je af.

Als je afspreekt voor een seksdate, dan doe je dat niet om een band op te bouwen met iemand. Dat heeft niks met respect te maken maar met afspraken. Een dame spreekt met een jongen af voor seks. Ze hebben seks, de jongen gaat weer.

Het probleem is, dat wanneer de dame meer wilt dan alleen maar seks. Jongens willen dit niet, anders kozen zij voor een relatie. Je moet het contact met je seksdates en fuckbuddies niet leuk houden. Elkaar alleen opbellen als je wilt. Om je dagelijkse problemen te bespreken kun je beter tegen een buschauffeur lullen of een account aanmaken op KEEN :p

• Global Moderator

@heey321 zegt in Bedblunders en faaldates:

lekker respectloos ook

idd… maar gebrek aan zelfrespect roept respectloze types op je af. Jongens maken hier misbruik van en dan krijg je dit soort situaties.

Waaruit blijkt dat ik geen zelfrespect heb in deze context?

@Superman zegt in Bedblunders en faaldates:

maar gebrek aan zelfrespect roept respectloze types op je af.

Als je afspreekt voor een seksdate, dan doe je dat niet om een band op te bouwen met iemand. Dat heeft niks met respect te maken maar met afspraken. Een dame spreekt met een jongen af voor seks. Ze hebben seks, de jongen gaat weer.

Het probleem is, dat wanneer de dame meer wilt dan alleen maar seks. Jongens willen dit niet, anders kozen zij voor een relatie. Je moet het contact met je seksdates en fuckbuddies niet leuk houden. Elkaar alleen opbellen als je wilt. Om je dagelijkse problemen te bespreken kun je beter tegen een buschauffeur lullen of een account aanmaken op KEEN :p

Klopt, maar als je halverwege stopt omdat een random andere chick opbelt die seks wil, dan ben je gewoon een respectloze mongool.

En daarbij prefereer ik wél een persoonlijke band omdat de seks dan lekkerder is. Ik kan prima seks en relaties van mekaar scheiden, als het maar duidelijk is dat de ander niet meer wilt.

• Global Moderator

@Superman ja, ik ben niet zo van dat ‘ruige leven’ ik kan me niet plaatsen in het ‘gebruiken en misbruiken’ van mensen en hun behoeftes/gevoelens. Ik denk dat ik daar te pussy voor ben :p

• Moderator

@bloemie zegt in Bedblunders en faaldates:

Klopt, maar als je halverwege stopt omdat een random andere chick opbelt die seks wil, dan ben je gewoon een respectloze mongool.

Als ik met een chick bezig ben, en ik weet dat ik op dat moment beter kan krijgen dan kap ik het ook af en loop mijn lul achterna. Als jij met een fugly boy ligt met een bierbuik en puisten op zijn rug en je weet dat je iemand als mij kan krijgen, dan stuur je die boy weg en hebben wij harde seks :p

• Moderator

@Superman ja, ik ben niet zo van dat ‘ruige leven’ ik kan me niet plaatsen in het ‘gebruiken en misbruiken’ van mensen en hun behoeftes/gevoelens. Ik denk dat ik daar te pussy voor ben :p

Dan ben je geen pussy maar dan denk je met je hart en niet met je lul. :p

• Als beide partijen ermee instemmen dat het puur voor lust is zou ik niet weten waarom niet.

#bootycall

• Global Moderator

@Superman zegt in Seksdates, ja of nee?:

@bloemie zegt in Bedblunders en faaldates:

Als ik met een chick bezig ben, en ik weet dat ik op dat moment beter kan krijgen dan kap ik het ook af en loop mijn lul achterna. Als jij met een fugly boy ligt met een bierbuik en puisten op zijn rug en je weet dat je iemand als mij kan krijgen, dan stuur je die boy weg en hebben wij harde seks :p

oke ik denk dat wij niet meer afspreken :’)

En nee, ik ga sws niet met een fugly boy in bed liggen. En als ik met iemand af heb gesproken dan zijn we die avond er ook voor mekaar.

• @bloemie zegt in Seksdates, ja of nee?:

Seksdates, ja of nee?

Voor mij niet.

Afspreken om te neuken, zijn er andere definities dan :P?

Kan daarna wel, maar zo is het in eerste instantie niet begonnen.

Seks is lekker, maar ik heb er geen behoefte te aan om iemand te palen zonder ook meer enige persoonlijke affectie naar haar te hebben. Affectie maakt het mooi, seks maakt het lekker.

• Tja kansloze gozer. Wat moet ik er verder opzeggen… :P

@Superman Ga nou niet zo popie jopie doen. Een beetje normen en waarden kan toch geen kwaad. Al paalt iemand 10 mokkels op 1 dag dan nog is het behoorlijk respectloos om uberhaupt al een telefoon op te nemen laat staan gaan haasten omdat je snel naar de volgende wil.

• Global Moderator

@Buffela zegt in Seksdates, ja of nee?:

@bloemie zegt in Seksdates, ja of nee?:

Seksdates, ja of nee?

Voor mij niet.

Afspreken om te neuken, zijn er andere definities dan :P?

Kan daarna wel, maar zo is het in eerste instantie niet begonnen.

Seks is lekker, maar ik heb er geen behoefte te aan om iemand te palen zonder ook meer enige persoonlijke affectie naar haar te hebben. Affectie maakt het mooi, seks maakt het lekker.

De ene wilt alleen over iemand heen en gaat daarna weg, de ander maakt er wat meer een happening ervan enzo.

Ik heb een paar jaar lang een fuckbuddy gehad waar ik, samen met hem en zijn vrienden, eerst ging begaaien en lol ging trappen. Vond dat persoonlijk erg fijn omdat we er wat vriendschappelijks van maakten. En dat is nooit fout gegaan (behalve op het laatst), op het gebied van relaties. We hadden nl allebei geen behoefte aan een relatie en dat wisten we van mekaar.

• oke ik denk dat wij niet meer afspreken :’)

Hoevaak heb je al afgesproken dan :P.

• Moderator

En als ik met iemand af heb gesproken dan zijn we die avond er ook voor mekaar.

Ook als het maar om een fuckbuddie of sexdate gaat?

• Moderator

@Eximius zegt in Seksdates, ja of nee?:

Als beide partijen ermee instemmen dat het puur voor lust is zou ik niet weten waarom niet.

Jij moet een man zijn :p

• Global Moderator

@Buffela zegt in Seksdates, ja of nee?:

oke ik denk dat wij niet meer afspreken :’)

Hoevaak heb je al afgesproken dan :P.

Niet.

En als ik met iemand af heb gesproken dan zijn we die avond er ook voor mekaar.

Ook als het maar om een fuckbuddie of sexdate gaat?

Ja. Ik vind dat je mensen gewoon met respect moet behandelen. Ik behandel mijn mensen, zoals ik ook behandeld wil worden. Niks ‘maar’, seks is iets wat in mijn ogen bijzonder is. Dat doe ik alleen met mensen die ik bijzonder genoeg vind.

• Moderator

Niet.

nog niet :p

• @Superman Ik respecteer je vastberadenheid :P.

• Global Moderator

Niet.

nog niet :p

Gewoon, niet.

• @Superman zegt in Seksdates, ja of nee?:

@Eximius zegt in Seksdates, ja of nee?:

Als beide partijen ermee instemmen dat het puur voor lust is zou ik niet weten waarom niet.

Jij moet een man zijn :p

Dat klopt, ik heb echter nooit met een random iemand seks gehad.

Het zijn altijd dames geweest die ik al kende.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.