Bedblunders en faaldates

• Global Moderator

Ik ben benieuwd naar jullie faaldates en bedblunders. Wel met een seksueel tintje, uiteraard.

TS is bijna een koningin van de faaldates… maar ik sprak dan ook met volslagen idioten af. Ik had een keer afgesproken met iemand waar ik al langer mee aan het flikflooien was. Het zat wel goed, seks was lekker, blabla. We waren dus bezig met het voorspel en die gast wilde dus in mij. En echt net toen hij in me zat kreeg hij een telefoontje. Hij keek ff (hopelijk zette hij het uit) en toen was het ineens van: Oh het is X! (mevrouw X is een vieze slet, die mijn partner(s) probeerde in te pikken en mij zwartmaakte) Hij neemt de telefoon op en begint te praten. “Ja ik ben nu bij bloemie thuis, het is gezellig hier bla”. Opeens begint ie helemaal haastig te doen. Hij hangt op en zegt tegen me: ja ik moet gaan X wilt seks met me. Maar ik wil jou ook nog.

Ik was echt geschokt, ik zei nog tegen hem van: ja wij hebben toch afgesproken? Waarom doe je zo dom? Hij probeerde me nog te neuken maar dat vond ik echt niet fijn. Die gast ging daarna weg, maar uiteindelijk heeft ie haar niet gedaan, dus hij bleef erover doorhameren bij mij dat ie haar zo graag wilde. Daar was ik dus niet van gediend. Doei.

En nu jullie. Ik heb er nog veel meer maar het is niet de bedoeling dat ik het topic volspam ;9 Oja en dit is ook geen plek om anderen zwart te maken. dankje

• Moderator

Wat een lullo P:

• Global Moderator

@heey321 zegt in Bedblunders en faaldates:

Wat een lullo P:

Dat is nog zacht uitgedrukt.
    Had 'm een half jaar later weer eens aangesproken met of we nog eens gingen CHILLEN.
    Hij: ik heb geen behoefte aan seks, sorry

en toen had ik het contact verbroken :’)

• Moderator

@bloemie Ja snap ik volkomen :P lekker respectloos ook

• Global Moderator

@Eximius ga alsjeblieft naar het andere topic :p

En dat geldt ook voor anderen. Commentaar en dergelijke over mij, die gast, of seksdates, aub in dat discussietopic. Hier kunnen we lekker ervaringen dumpen.

• Heb zelf niet echt blunders gehad, wel een blunder van iemand anders die toen op dezelfde kamer lag.

Was op een stage, leuke meid bij mij in bed, en hij had zelf ook behoefte aan gezelschap…dus volkomen ontactvol belt hij naar de dames op vanuit het andere huisje (we hadden een mannen en vrouwen huisje op het park), en vroeg hij aan een van hun of ze er ook ‘effe’ bij kwam…needless to say heeft hij mondeling de volle laag gekregen.

Autisme is een woord, maar hij was de definitie ervan (wel een prima jongen verder) :P.

• Geen bedblunder maar een doucheblunder.

Ik ging douchen bij mijn toenmalige vriend. Hij moest nog wat aan zijn auto klussen dus ik ging uitgebreid douchen, mijn benen scheren, de rest een beetje bijwerken. Toen ik bijna klaar was hoorde ik mijn vriend naar boven komen. Ik was in een gekke bui, dus ik opende poedelnaakt de deur en riep “Hey schatje, want some pussy”. Was het zijn zus die net thuis kwam… hihihi oops… :$

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.