[Vage droom] Polyushko Polye

• Global Moderator

Even een korte inleiding, voor de mensen die mij nog niet zo goed kennen. Ik ben sinds jongs af aan een fanatieke dromer. Waar mogelijk onthoud ik mijn dromen en als het boeiend genoeg is deel ik het met anderen of schrijf ik het op. Ik kan ook lucide dromen en ben niet bang voor slaapverlammingen, aangezien ik dat weer als een nieuw avontuur zie. Laatste tijd heb ik last van nachtmerries maar dat gevoel wordt ook steeds minder. Maar goed. Dit is een van mijn dromen.

Het is winter. Ijzig koud en er ligt een flinke laag sneeuw. Dat is best raar voor Amsterdam, waar ik nu ben. Er is al een flinke tijd tijd geen sneeuw gevallen, snap je? Samen met een maat ga ik treinen verven bij Amsterdam Sloterdijk. We klimmen het hek over en lopen rustig verder. In onze ooghoeken zien we wat bewegen… het is toch niet de bewaking?

Ik zie mannen, dik aangekleed, met ushanka’s*. Ze kijken boos en hebben geweren bij zich. Ze doen het hek open en er komen wolven op ons af gerend. Op dit moment gaat de muziek aan.

Youtube Video

(Zet deze muziek op voor de volledige experience)

Opeens hoor ik keiharde metal, hoor ik een operastem het lied ‘Polyuschka Polye’ zingen. Het is nu of nooit. Er stormen wolven en bewakers op me af. Op de één of andere manier heb ik nu een machinegeweer in mijn hand en weet ik wat me te doen staat: die beesten doden.

De muziek wordt heftiger. Één voor een knal ik de wolven neer, de bewakers gaan er ook aan. Er lopen enorme katten tussendoor, die mij ook willen aanvallen. Ik knal die ook neer. Het is een enorme bende. Bloed, zweet, tranen. Ik ben in extase door de muziek. De bewakers zijn dood, denk ik. Nu de beesten nog. Ik focus me op de wolven die mij aanvallen. Ze gaan er allemaal aan, godverdomme.

Opeens voel ik een knal in mijn achterhoofd en wordt het licht in mijn hoofd…

*ushanka = zo’n russische hoed met flappen weet je

Wil je meer dromen van me lezen? Zeg het ff en ik doe mn best :p

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.