23 KEENovember: Tijd voor een logo

• Global Moderator

Vanaf vandaag zal KEENovember in de ochtend/middag online komen.

KEEN is nu bijna 3 maanden in de lucht en we hebben nog steeds geen echt logo. Er is nog geen schets, en nog niet eens een idee voor een logo. Vandaag hopen we daar verandering in te gaan brengen.

Denk mee over het KEEN logo.

• Welke kleuren passen bij KEEN?
    • Alleen tekst of ook een afbeelding?
    • Welke stijl past er bij KEEN?
    • Heb jij eerder logo’s gemaakt en wil je ons helpen?
    • Aubergines zijn uit.
    • Owja, lettertypes zijn een no-go. Wij gaan voor 100% selfmade! rechten en shit oooooooo

Kortom wat past er bij een website als deze.

Ideeën, tips, schetsen, alles is welkom!

• @KEEN zegt in 23 KEENovember: Tijd voor een logo:

Owja, lettertypes zijn een no-go. Wij gaan voor 100% selfmade! rechten en shit oooooooo

Je hebt toch zat fonts die gewoon vrij te gebruiken zijn voor alle doeleinden?

• Global Moderator

@KEEN zegt in 23 KEENovember: Tijd voor een logo:

KEEN is nu bijna 3 maanden in de lucht en we hebben nog steeds geen echt logo. Er is nog geen schets, en nog niet eens een idee voor een logo. Vandaag hopen we daar verandering in te gaan brengen.

• Aubergines zijn uit.
    • Owja, lettertypes zijn een no-go. Wij gaan voor 100% selfmade! rechten en shit oooooooo

• Kleuren: Zwart, wit, paars, groen.
    • Een afbeelding is leuk. Kun je gevarieerd inzetten, ook handig voor merchandise.
    • Bij KEEN denk ik aan 8-bit, spacey, sci-fi. Strak maar toch speels en herkenbaar.
    • Ik ben grafisch ontwerper.
    • Niet waar
    • Wat als ik een lettertype ontwerp?

• Global Moderator

@Sander ik heb daar andere ervaringen mee helaas. Daarom 100% zelfgemaakt

• @KEEN zegt in 23 KEENovember: Tijd voor een logo:

• Aubergines zijn uit.

Kleuren = gezien het feit dat het nu grotendeels zwart wit is, plus dat het ook altijd wel een beetje zo jou stijl is geweest, heb ik het gevoel dat het hier wel bij mag blijven, het geheel moet blijven kloppen, echter zou het misschien wel een idee zijn om een complete overhaul te doen, voor een gezelligere uitstraling, wat je wel wilt hebben bij een forum.

Tekst + Afbeelding, de tekst lijkt me duidelijk, dat is KEEN, daar hoort verder nog een mascotte bij, dat vind ik persoonlijk gewoon een must om het professioneel te houden.

Welke stijl past…zoals ik al gezegd heb, het geheel moet kloppen, verder vind ik dat er wel iets meer kleur bij de site mag, vooral om het gezelliger te maken, kleuren die goed samen gaan met zwart zijn rood en geel naar mijn mening.

Ik heb nog nooit eerder een logo gemaakt :vork, maar uiteraard wil ik wel meehelpen, dan heb ik wel voorstellen nodig (of goedkeuring voor die van mij).

Nee, ik eis aubergines in het logo.

Feedback is welkom!

• Moderator

@Buffela zegt in 23 KEENovember: Tijd voor een logo:

zwart zijn rood en geel

EAUFQyUm.png

• @Superman Mist nog een aubergine! Maar voor de rest zeer netjes, zelf gemaakt?

• @Buffela zegt in 23 KEENovember: Tijd voor een logo:

Kleuren = gezien het feit dat het nu grotendeels zwart wit is, plus dat het ook altijd wel een beetje zo jou stijl is geweest, heb ik het gevoel dat het hier wel bij mag blijven, het geheel moet blijven kloppen, echter zou het misschien wel een idee zijn om een complete overhaul te doen, voor een gezelligere uitstraling, wat je wel wilt hebben bij een forum.

Kleuren maken een website aantrekkelijker voor nieuwe bezoekers en staat minder informeel. Ik denk dat meer kleur beter past bij de site en dat er dan een logo op gemaakt kan worden.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.