Gaan wij te ver tegen Sylvana?

• Walub7Z.png

Een debat of discussie betekend normaal gesproken dat twee mensen met een meningsverschil door middel van dialoog dichter bij elkaar komen. Wat nu gebeurd met Sylvana (van wie ik overigens geen fan ben) is te erg voor woorden.

Ik irriteer me er zwaar aan dat men de vrijheid van meningsuiting maar te pas en te onpas gebruikt. Een politici mag en moet kunnen zeggen wat ze willen, of wij het nou leuk vind of niet. Wilders die minder minder roept valt daar net zo goed onder als een Sylvana die zich afzet tegen zwarte piet.

Ben je daar niet mee eens protesteer of ga de discussie aan op een beschaafde manier. Maar mensen die zich verlagen naar dit soort idiote plaatjes moeten gewoon oprotten en hebben wat mij betreft geen enkel fatsoen in hun lichaam.

je kan dit ook niet goed praten met “Ze doet het zelf” of “Ze komt aan onze zwarte Piet” dan nog is dit onzinnig en zwaar racistisch en net zo onzinnig als een wilders die op zijn knieën zit wachtend op een kogel om geëxecuteerd te worden. Walgelijk en smakeloze uitingen van mensen die waarschijnlijk hersenen van een stront vlieg hebben. En dan beledig ik een strontvlieg ook nog.

Dat we in een populistische tijd leven is nou eenmaal zo, dat er van beide zijde (links/ rechts) meer roeptoeters zijn dan mensen die streven naar een normale oplossing is ook een gegeven maar laten we alsjeblieft onze eigen normen en waarden niet vergeten. Of je nou blank of donker bent, dit zijn wij niet.

• Ze roept het af op zichzelf.

• Moderator

Sylvana voegt niets toe aan een betere toekomst maar dit soort debielen doen dat ook niet. Het is alleen maar meer haat en irritatie de wereld in brengen.

en ik maar denken dat we in 2016 wel beter wisten.
    Misschien 2017 dan wel…

• Ik vind Sylvana Simons een ongelofelijk zeikend kutwijf. Dat betekent niet gelijk dat ik alles goedkeur wat er tegen/over haar wordt gezegd. Dat zou namelijk hypocriet zijn aangezien ik ook vind dat bijvoorbeeld een Wilders mag zeggen wat hij denkt en vindt.

Maar om nou dit soort commentaar tegen hen te verbieden vind ik ook niet goed aangezien de mensen die het er niet mee eens zijn ook recht hebben op vrijheid van meningsuiting. Waar trek je precies de grens?

• Je kunt een hoop maken onder de noemer humor/satire maar dit gaat mij inderdaad ook te ver.
    Met name de extreem racistische afbeeldingen van de KKK enzo.

• Global Moderator

@Eximius zegt in Gaan wij te ver tegen Sylvana?:

Je kunt een hoop maken onder de noemer humor/satire maar dit gaat mij inderdaad ook te ver.
    Met name de extreem racistische afbeeldingen van de KKK enzo.

Dit. Maar ik ben het er ook mee eens dat Sylvana eens niet moet roeptoeteren. Dan komen er andere roeptoeters voor terug en blijft die shit doorgaan.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.