ibood.nl Hunt topic!

• Moderator
    | 153

Ja ben ik weer, nee ik ben niet gesponsoord, maar er is vandaag een hunt op http://www.ibood.com/nl/nl/ (ik zal het oude topic verwijderen)

Wat is de hunt? Nou, eigenlijk komen er producten met fikse kortingen voorbij in een razend tempo, tot ze uitverkocht zijn, en dan komt de volgende. Het is altijd zo dat ze onder de internet prijs zitten, maar hoeveel verschilt natuurlijk per product. Vergelijk even op internet snel, maar duur niet te lang, anders is het uitverkocht.

Ik heb zelf al een paar dingen weten te scoren op die site. (Ja ik heb een probleem)

• | 4

Ik ken het probleem, echter heb ik nu via ibood een apache helikopter weten te regelen en het probleem is nu opgelost :D.

• Global Moderator
    | 483

denk dat ik deze middag eens lekker ga verdoen met op deze site rondhangen :P

• | 23

Veel huntplezier.

• | 23

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl

Is iets sneller dan de huntpagina van iBood.

• Global Moderator
    | 483

@Superman dank je :)

• | 142

Helaas is de iBood Hunt een beetje vergane glorie, veel “meh” producten en veel “slechte” aanbiedingen. Er zit genoeg spul bij wat je ergens anders alsnog goedkoper kunt krijgen.

• | 316

@Eximius

De iBOOD Hunt is voor ons niet meer hetzelfde, dus we stoppen ermee :-)
    Samenvatting: je kan deze site blijven gebruiken om te Hunten. Maar het zal niet meer hetzelfde zijn zonder 1dagskoopjes.

Alles komt tot een einde. En nu is het voor 1dagskoopjes.nl ook tijd om te stoppen met de iBOOD Hunt. Zeven jaar lang was deze website the place to be voor alles rondom de iBOOD Hunt. We hebben het vanaf het begin meegemaakt en de iBOOD Hunt uit zien groeien van een kleinschalig evenement dat enkele uren duurde voor iBOODs trouwste klanten tot een groot commercieel succes voor de massa. Tijden veranderen echter.

Ons doel was altijd om de Hunt, ooit het beste online shopping event, makkelijker, leuker en gezelliger te maken. Dat is ons gelukt: een beetje chat, gekke Duitse muziek over ananassen (bedankt Ferdy!), ronddraaiende pizza’s en dansende bananen waardoor honderdduizenden mensen samen met ons wakker bleven tijdens de vele hunts.

We waren er om jou een betere Hunt ervaring te geven. Maar de Hunt zelf stond natuurlijk altijd voorop. Helaas is de Hunt niet meer wat het ooit geweest is. Mensen blijven er niet meer voor wakker, mensen durven weer naar het toilet te gaan en het is niet meer iets wat je dagen lang volgt, maar je komt af en toe even kijken. Waar dat precies aan ligt is lastig te zeggen, maar dat dit zo is zien we o.a. terug op Tweakers, Fok, iBOOD Forum en natuurlijk hier.

Er komt dan een punt dat je ermee moet stoppen. Het heeft geen zin om vol te blijven houden dat de Hunt een episch evenement is, terwijl het voor ons vergane glorie is. Als we door zouden blijven gaan zouden we ons doel voorbij schieten. We proberen dan de Hunt zoals wij die gekend hebben in leven te houden in plaats er een episch event van te maken. Die taak ligt bij iBOOD zelf.

En nu?
    Tijdens deze iBOOD Hunt zal de website blijven draaien: de deals zullen verschijnen en je kan chatten. Echter zal er (waarschijnlijk) geen radio stream zijn en we zullen helaas geen pizza’s verloten. Ook kan het gebeuren dat de site minder optimaal draait. We hopen dat je via onze site en chat dan toch nog wat plezier kunt beleven zoals wij zelf zo lang hebben kunnen doen.

Tot slot
    Ik wil iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan het succes van deze website: Ferdy voor op knopjes drukken (development), Lisette voor slechte verhalen (marketing & communicatie), Marc & Randy voor gehoorbeschadiging (radio en muziek), alle crewleden van 1dagskoopjes en vrijwillige moderators voor zwaaien met de hamer (moderatie) en duizenden chatters voor alle ananassen. Wat hebben we een lol gehad en ik zal altijd dankbaar blijven voor iedereen die ik via deze manier heb mogen ontmoeten. De site blijft voorlopig gewoon bestaan dus voel je vrij hier te chatten. Nostalgisch zijn is toegestaan :’)

Daniël, eindbaas van 1dagskoopjes.nl
    daniel@1dagskoopjes.nl

P.S: klik hier om dit bericht te sluiten.

• | 142

@Vink de eindbazen van 1dagskoopjes kappen er inderdaad mee. Maar wat wil je daar verder mee zeggen ?

De iBood hunt ansich blijft gewoon, maar is niet meer zo goed als voorheen.

• | 316

@Eximius zegt in ibood.nl Hunt topic!:

@Vink de eindbazen van 1dagskoopjes kappen er inderdaad mee. Maar wat wil je daar verder mee zeggen ?

Ik wil zeggen dat 1dagskoopjes ermee stopt omdat de deals ‘meh’ zijn, en dat er steeds meer zeurkousen op de chat zijn en dat ze het niet meer gezellig vinden.

• Global Moderator
    | 245

0_1479950951796_upload-7fab0f6a-c927-456a-b16c-b3474a904c04

Deze stofzuiger moet worden opgesloten. Hij steelt.

• Global Moderator
    | 245

ykCoSbt.png

Marokkaanse stofzuiger, deze steelt ook

• | 421

@Eximius zegt in ibood.nl Hunt topic!:

Helaas is de iBood Hunt een beetje vergane glorie, veel “meh” producten en veel “slechte” aanbiedingen. Er zit genoeg spul bij wat je ergens anders alsnog goedkoper kunt krijgen.

Sinds het overgekomen is door MM is het meh geworden

• | 421

dpJXBhT.png

niet duur

• | 421

Dikke doos

• Global Moderator
    | 245

0_1479984177821_upload-706bd6da-eff8-4ba9-a6a7-0f08ac344ff1

• Global Moderator
    | 245

@King helaas geen dikke doos voor mij :(

• | 421

@KEEN ik doe er geen poging voor. De kans dat je een bedrag hoger dan een miljoen wint in een loterij is groter.

• Global Moderator
    | 483

@King zegt in ibood.nl Hunt topic!:

@KEEN ik doe er geen poging voor. De kans dat je een bedrag hoger dan een miljoen wint in een loterij is groter.

als je het nog niet eens probeert :) het is maar ene paar keer klikken, kost je niks als wat moeite ;)

• | 421

@Wicket Ik kan niet omgaan met telleurstellingen.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.