Vivaldi Een browser voor onze vrienden

• Al enkele weken gebruik ik de browser Vivaldi. Ik wil geen andere meer. Het is snel, werkt met de nieuwste webtechnologieën en past zich aan aan je gebruik. Je kunt muisgebaren toevoegen en favorieten makkelijk toevoegen en rangschikken.

https://vivaldi.com

Youtube Video

Het is jouw web. Navigeer erop zoals jij dat wilt
    Je brengt veel tijd door op het web. Je verdient een browser die persoonlijk is, de functies heeft die je nodig hebt en de flexibiliteit die je zo graag wil. Je verdient Vivaldi, dus dat hebben we voor je gemaakt. Geniet ervan!

Op een miljoen manieren aan te passen
    De wereld is een kleurrijk geheel en we zijn allemaal verschillend en uniek. Bij Vivaldi geloven we in software maken waarmee je het op jouw manier kunt doen. Wij passen ons aan jou aan! Met Vivaldi kun je de browser inrichten zoals jij wil. Wil je de tabs onderaan of aan de zijkant? Heb je de adresbalk liever ergens anders? Of het nu gaat om sneltoetsen, muisgebaren, uiterlijk of aanpassingen voor kleurenblindheid – Vivaldi maakt het mogelijk.

Notities maken
    Heb je dat perfecte citaat gevonden voor je opstel of artikel? Kopieer de tekst naar het notitiepaneel en voeg gelijk een link toe. En een schermafdruk, voor het geval de pagina verandert.

Tabs groeperen en stapelen
    Heb je vaak veel tabs tegelijk open in je browser? Houd overzicht met Tabgroepen. Met deze functie kun je meerdere tabs bij elkaar voegen. Sleep de ene tab over de andere om eenvoudig te groeperen. Door tabgroepen te stapelen, kun je meerdere tabs naast elkaar of in een raster weergeven. Met meerdere gestapeld weergegeven tabgroepen krijg je meerdere bureaubladen waar je met één klik tussen kunt schakelen. Meer macht aan de gebruiker!

Kies je stijl met Thema’s
    Kopers van een nieuwe Porsche 911 kunnen uit 17 kleuren kiezen. Om de een of andere reden zijn browsers meestal lichtgrijs. Met Vivaldi kun jij kleur en thema bepalen. Rij in je eigen stijl met onze vele meegeleverde thema’s, of maak ze eenvoudig zelf!

Snelcommando’s
    Werk je graag met een opdrachtregel? Dan is Vivaldi een zegen. Met snelcommando’s kun je zoeken in open tabs, bladwijzers, geschiedenis, voorkeuren en meer zoals in een opdrachtregel.

7yx3txI.gif

Een van de dingen die Vivaldi uniek maken, is dat het is gebouwd met moderne webtechnologieën. We gebruiken JavaScript en React om de gebruikersinterface op te bouwen met behulp van Node.js en een hele reeks NPM modules. Vivaldi is het web gebouwd met het web.

Draait op Windows, Mac en Linux
    Download 1.4 voor wndows

de website: https://vivaldi.com

• Global Moderator

Ik ga dit morgen is uitproberen. Hoe zit het met add blocker en dat soort dingen?

• Moderator

@Davey zegt in Vivaldi Een browser voor onze vrienden:

Ik ga dit morgen is uitproberen. Hoe zit het met add blocker en dat soort dingen?

Dat is mogelijk

http://www.ampercent.com/add-adblock-in-vivaldi/15392/

• Ik gebruik firefox. Het werkt goed, ik zie geen rede om over te stappen.

• Heeft deze browser ook Google synchronisatie? Ik vind het namelijk handig om bijvoorbeeld mobiele bookmarks en geopende tabbladen ook te kunnen openen op mijn laptop

• Erg mooie browser inderdaad, maar ik zit nu nog steeds aardig vast aan Chrome. Met name omdat ik gewoon een fatsoenlijke sync wil hebben tussen m’n telefoon en vaste pc/laptop. (ongeveer wat @Sander dus ook al zei)

Dus zolang er nog geen Vivaldi Mobile is ga ik er niet aan beginnen (Vivaldi Mobile is wel al in de maak)

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.