Te weinig uren in een dag

• Global Moderator

Vandaag had ik vrij en ging ik lekker ff treintjes spotten. Had 2 nummertjes.

Even later op Rotterdam Centraal… 1 nummertje ging van de lijst af maar er stond eentje op de yard met verf. En daarna kwamen er nog 3 aangereden. Waarvan ik 1 op de foto heb.

Oké nu op weg naar Amsterdam voor het tweede nummertje. Ik kreeg van een vriend 1 door, van een medespotter 2 nummertjes en later van mijn broer nog 4. Later heb ik met die spotter nog een trein getraceerd, gelukkig neemt hij die voor zijn rekening.

Dus ik ben weggegaan met 2 nummertjes en teruggekomen met 9. Dat in een paar uur tijd. :X

En dan moet ik nog dingen voor mijn werk doen.

Klacht: #spotterstruggles
    Klacht 2: Te weinig uren in een dag.
    Klacht 3: Morgen weer werken.

• Global Moderator

Klopt, ik heb dat ook heel vaak. Maar ik accepteer dat er niet meer uren zitten in een dag en laat het niet meer ten kosten gaan van andere dingen. Iets met planning heet dat, klinkt eng, maar soms noodzakelijk helaas.

@bloemie zegt in Te weinig uren in een dag:

Ik kan me nog herinneren dat je precies het tegenovergestelde zei :p

• Ben een haags tramliefhebber en heb een liefde voor de #3001 en #3038 GTL haha

En inderdaad te weinig tijd haha

• Global Moderator

@KEEN zegt in Te weinig uren in een dag:

Klopt, ik heb dat ook heel vaak. Maar ik accepteer dat er niet meer uren zitten in een dag en laat het niet meer ten kosten gaan van andere dingen. Iets met planning heet dat, klinkt eng, maar soms noodzakelijk helaas.

@bloemie zegt in Te weinig uren in een dag:

Ik kan me nog herinneren dat je precies het tegenovergestelde zei :p

Ik heb het ook geaccepteerd, ik ben na het tweede nummertje gewoon naar huis gegaan. Mn familie wachtte op me en dan kan ik ze natuurlijk niet in de steek laten. Morgen is er weer een dag en die spottergast uit Zwolle kan vast ook wel een paar nummertjes doen.

@speedl9 zegt in Te weinig uren in een dag:

Ben een haags tramliefhebber en heb een liefde voor de #3001 en #3038 GTL haha

En inderdaad te weinig tijd haha

Trams zijn cool maar vind ik minder cool dan metro’s en treinen.

Waarom eigenlijk specifiek die 2? Ik val meestal op een hele serie.

• @bloemie 3001 is de eerste GTL tram in denhaag 3038 was een pekeltram of een testwagen voor de 31xx serie.

Moet even opnieuw de web op om te zoeken waarom de 3038 zo speciaal was.

• Global Moderator

@speedl9 zegt in Te weinig uren in een dag:

@bloemie 3001 is de eerste GTL tram in denhaag 3038 was een pekeltram of een testwagen voor de 31xx serie.

Moet even opnieuw de web op om te zoeken waarom de 3038 zo speciaal was.

Kom je zelf uit Den Haag? Of heb je in elk stadje een ander schatje? :P

• @bloemie geboren en getogen in Den Haag inderdaad.

Op facebook bestaan er serieus een tramgroep met daar in een hoop foto’s van alle trams in Europa.

En vele 070 groepen e.d. voor de haagse trams

• Wat zijn 2 nummertjes?

• Global Moderator

@Vink zegt in Te weinig uren in een dag:

Wat zijn 2 nummertjes?

Als ik graffiti op treinen ga spotten, krijg ik vaak het nummer van de trein door. Elk trein heeft een apart nummer, die op de voor- en achterkant staan, die je ook terug kan vinden in de NS-app en op ovtijden, waar je alle diensten kunt vinden.

De twee nummertjes die ik heb gekregen waren 2965 en 2414. Dan kan ik die invullen in de app, of opzoeken op ovtijden, en dan weet ik waar die rijdt. Zo hoef ik niet het land door te crossen om te kijken waar ze rijden. :)

• @Vink zegt in Te weinig uren in een dag:

Wat zijn 2 nummertjes?

Niet vies denken jij haha

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.