Regels & Richtlijnen KEEN.wtf

• Global Moderator

OVER KEEN

KEEN is een community, een groep verschillende mensen, met verschillende interesses en hobbies. Je kunt op KEEN.wtf makkelijk aan je dagelijkse dosis internet vermaak komen. Op KEEN.wtf kun je je interesses delen, je kunt hier even lekker stoom afblazen als het echte leven je iets teveel wordt.

REGELS EN RICHTLIJNEN

Om het verblijf van iedereen hier zo goed mogelijk te houden hebben wij een team van stafleden. De stafleden zullen ingrijpen waar zij denken dat dit nodig is, uiteraard hebben we hier richtlijnen voor die je kunt inzien onderaan dit bericht.
    Als je vind dat je onterecht beoordeeld bent kun je dit altijd nog aankaarten bij een Globale Moderator of Administrator, maak hier geen misbruik van want de straf kan ook verzwaard en/of verlengd worden.
    We zijn helaas geen robots, als het mis gaat adviseren we je om jezelf er niet mee te bemoeien, dit kan namelijk olie op het vuur gooien.

Als laatste adviseren we je om zo min mogelijk privé gegevens op het openbare internet te plaatsen, deze informatie kan namelijk tegen je gebruikt worden.

Wat zien we graag
    Je hebt de mogelijkheid om deel te nemen aan elk onderwerp. We zien graag mensen die (zelfgeschreven) content plaatsen en reageren met een gezond verstand. Meningen die goed onderbouwd zijn en inhoud die bijdraagt aan een betere sfeer. Zorg ervoor dat je bijdrage vermakelijk is voor anderen en aansluit bij het onderwerp.

Wat mag niet
    Wij zien veel door de vingers, maar wij accepteren nagenoeg niet alles.

Racisme, discriminatie en opzettelijk beledigende opmerkingen maken naar één of meerdere leden. Ook reclametopics voor je website/amateurblog willen we niet zien.

Onduidelijke topic titels zijn ook niet wenselijk. Zorg dat je titel duidelijk en kort beschrijft wat er in het topic te vinden is. Gebruik voor filmpjes van andere sites ook altijd de originele titel van het filmpje.

Mocht je topic bestaan uit een tekst die volledig gekopieerd is van 1 directe bron, dan verwachten we hiervan een bronvermelding te zien. Denk hieraan bijvoorbeeld bij nieuwsberichten.

Offtopic reacties buiten het KEEN board zijn niet toegestaan. Probeer dit dan ook te voorkomen. Merk je dat je begint af te dwalen van de originele post, maak dan gewoon even een nieuw topic aan.

Topics die niet geschikt zijn om te bekijken op het werk (NSFW) enkel plaatsen in het NSFW gedeelte.

Mocht zich er een situatie voordoen die in jouw ogen echt niet kan, flag de reactie dan en een Global Moderator zal contact met je opnemen.

FAQ
    wie kan ik aanspreken van het team?
    Je kunt ten alle tijden een Global Moderator aanspreken. De huidige Global Moderators zijn @KEEN @bloemie @Wicket en @Davey. Ons streven is om binnen 6 uur te reageren op je melding/vraag.

Kan ik mijn gebruikersnaam aanpassen?
    Dat is niet mogelijk, op bepaalde dagen heb je de mogelijkheid om je gebruikersnaam te laten wijzigen. Hierover komt enkele dagen van tevoren een topic bij de mededelingen.

Ik wil 18+ content plaatsen, mag dat?
    Dat mag alleen in de NSFW categorieën. Onder 18+ content verstaan wij borsten, billen, geslachtsdelen en gore.

Mag ik 18+ content in mijn avatar hebben?
    Dit is niet toegestaan. Bij constatering zal het plaatje verwijderd worden en krijg je een waarschuwing.

Ik heb naaktfoto’s van een persoon hier uit de straat, mag ik ze plaatsen?
    Wij gaan geen politie agentje spelen. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je plaatst. Als je zo mans bent om foto’s te delen moet je ook de consequenties aanvaarden. Wij raden het dus af, maar verbieden je niks.

Waarom mag de een meer dan de ander?
    Op KEEN mag de een meer dan de ander omdat hij of zij een ander verleden heeft met de oprichter of met een van de moderatoren. Ga hierover niet in discussie.

Ik heb een vraag die hier niet bij staat?
    Stel hem in de Vraag & Antwoord categorie.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.