Hulp nodig met mijn game/boek


  • Global Moderator

    Hallo mensjes, ik ben al een lange tijd bezig met een boek/RPG game te ontwikkelen. Heb een aantal personages met namen die ik niet goed vind. En toen dacht ik, waarom vraag ik is niet om hulp! Ik ben zelf momenteel bezig met een wereld kaart van deze wereld die ik aan het creëren ben.

    Had eerst een vriendin die me hielp karakters uit te tekenen, symbolen en van alles in de wereld. (concept art) maar die is jammer genoeg een aantal jaar geleden overleden door kanker… Daardoor heeft dit ook even stil gelegen, en kreeg ik de kracht niet om dit weer op te pakken. Tot vandaag en ik meer rust merk hierin.

    Hier onder staat een lijst met gebieden, en rassen. Hieruit kun je namen bedenken als je mee zou willen helpen. Ook zoek ik nog ideeën voor gebieden. Eigen ideeën geven is ook goed. Deze wereld gaat nogal groot worden. En kan altijd inspiratie gebruiken.

    Alleen serieuze reacties!!!





    Dessert elfs
    ven overheen komen is dat ze geen voorkeur voor sekse hebben, net zoals elke Elf een mooie zangstem heeft.
    Lengte: gem. 1.90-2.10 m
    Leefgebied: Duinen/Droge gebieden
    Bijzonderheden: leeft gemakkelijk samen met Humans en Hobbits.

    Smalling:
    Een heel gezellig wezentje dat lijkt op een Elf-Dwerg met punt oortjes maar dan zonder magie. Ze kunnen daar ook nooit over beschikken.
    Lengte: gem. 1.40/1.50m
    Leefgebied: waar vruchtbare grond is. Leven vooral in Mihkir.
    Bijzonderheden: ze zijn uitermate gezellig en vrolijk, en kunnen veel drinken.

    Mountain Elfs
    De berg elf. Zijn magie is vooral gefocust op het veilig van A naar B komen, en dieren temmen. Zijn erg op zichzelf. Haten dwergen omdat die hun bergen uithollen. Sommige clans hebben vredens akkoorden ondertekend met dwergen, en mogen hun simpelweg gewoon niet. Ze zijn nier vooroordelend. Stammen af van de Common Elfs, alleen hebben zij de hoogte boven de droogte gekozen.
    Lengte: gem. 1.85-2.05m
    Leefgebied: de hoge bergen.
    Bijzonderheden: ze rijden op draf’s een beest dat veel op een bok lijkt alleen zijn horens zijn zwart en kunnen hoger springen, en ze vliegen op grote roofvogels. Ze zijn goed in hypnosemagie. Hun zang brengt een ieder die het hoort in trans.

    Human
    De normale mens. Daar is niet zo veel bijzonder aan. Ze zijn vaak wel heel erg machtsbelust.
    Lengte: gem. 1.70-1.80m
    Leefgebied: waar vruchtbare grond is.

    Bijzonderheden: sommige Humans hebben aangeboren magie:
    Wizards: ook wel Alchemisten genoemd. Als ze er achter komen dat je kind een Wizard is, word het je ontnomen en gestuurd naar de Wizard Tower (zodat het geen kwaad doet met zijn magie), waar het zijn magie leert kennen en beheersen. Na een Quest mag je uit de Tower, en blijf je heel hoog in aanzien. De magie van Humans ook niet vergelijkbaar met elfish magic wat Elfish magic komt uit hun eigen levensenergie en de magie van Humans halen hun uit de energie ronddom hun. Elke magiër heeft een tracking systeem als hij uit de toren komt zo kunnen de hogere magiërs naar je toe komen als je kwaadaardig bezig bent
    Minstrelen: beheersen Muziek Magie: ze kunnen met hun muziek instrumenten magie besturen. Dit is aangeboren.
    Piraten: beheersen geen magie, maar zijn aangetrokken tot het leven op de zee. strijdlustig en vastberaden.
    Vampire Breed: ontstaan door het steken van een dolk gemaakt met bloed(-magie).
    Werewolfs: half Humans en half Dark Elfs (ook wel Half Breed). Dus strikt genomen ook geen Human, maar omdat hij niet over magische krachten beschikt en je er enkel onder de volle maan nog iets van terug te ziet noemen ze het Human. Als dat gebeurt werkt dat heel sterkt in op de Elvenmagie, ze kunnen die dan niet controleren, met als gevolg dat ze in een Wolf veranderen. Het zijn vaak mensen die op zichzelf heel afgelegen gaan wonen.
    Oracle Girls/Orakel Meisjes: Deze meisjes zijn betovert. Ze zijn vaak nog heel erg jong (rond een jaar of 12, 13) omdat ze nog maagd moeten zijn voor deze betovering. De meeste ondergaan dit vrijwillig, soms is het een straf.

    Dark Elfs
    de nacht elf. Leeft vooral ’s avonds en is aangepast op leven in het donder. Hun magie is gefocust op het Veranderen, ze kunnen zich transformeren in één bepaalt soort dier wiens schaduw ze ook dragen. Ze stammen af van de Shape Shifters. Dark Elfs kunnen in de schaduw opgaan en dan uit een andere schaduw opduiken.
    Lengte: gem. 1.80-2.00m
    Leefgebied: warmen gebieden en oude donkere bossen, soms onder de grond.
    Bijzonderheden: ze eten vooral veel (ruw) vlees en ze dragen veel zwart. Maanlicht werkt heel erg sterk in op de magie van de Dark Elfs, hun krachten werken het sterkst onder de volle maan. En als er een gewond persoon (ongeacht welk ras) is, kunnen ze hun huid af scalpen en het als verband op de wond leggen zodat het direct heelt. Hun huid groeit in tien minuten terug. De drager blijft altijd een donderpaarse huid houden waar zijn wond is geheeld.

    Desert Elfs
    de woestijn elven, hun magie is gefocust op Aardmagie waarmee ze zandstormen etc. kunnen overleven. Ze kunnen het ook (makkelijker) laten regenen en brengen vruchtbaarheid met zich mee. Ze zijn nier vooroordelend. Ze stammen af van de Common Elf. Het zijn goede Assasins/palladins.
    Lengte: gem. 1.95-2.15m
    Leefgebied: in de woestijnen.
    Bijzonderheden: ze eten vooral veel (gedroogde) vegetatie, velen zijn ook vegetariër. En als ze al vlees eten is het slang of een ander woestijn wezen. En omdat ze nooit met dwergen te maken hebben, hebben ze daar ook geen (uitgesproken) menig over.

    Wood Elfs
    Woud elven. Hun magie ligt sterk verankerd in de wilde natuur. Sterke Sjamanen en Sjaminen zeggen ook vaak dat het woud hun ogen is. Ze zijn nier vooroordelend. Ze hebben niet egt veel met dwergen/mensen op, aangezien ze hun woud waak vernielen om er stutpalen en ander gereedschap van te maken. Ze zijn vaak ook langer als de meeste elven omdat dat veel voordelen kan hebben in het woud. Ze stammen af van de High Elfs.
    Lengte: gem. 2.05-2.25m
    Leefgebied: de wouden.
    Bijzonderheden: ze leven heel erg van de jacht, en eten veel vlees en kruiden. Er zijn een paar elven die zichzelf de Lost Elfs noemen. ze geloven in een all-around being genaamt Oshan.

    Dwergen
    Leven diep in de bergen en hollen die bijna helemaal uit. Ze bouwen daar hun steden in, en hebben een hele sterke rangorde en grote loyaliteit. Niet veel dwergen komen bovengronds. Onder de Dwergen zijn in hun gemeenschap verdeelt onder 6 fracties. (Dit nog uitwerken)

    Lengte: gem. 1.30/1.40m
    Leefgebied: in de bergen.
    Bijzonderheden: ze beheersen geen magie. Maar kunnen de magie wel uit bepaalde edelstenen halen. Een dwerg die magie bestudeerd word vaak verklaart als gek.

    Goblins
    Goblins zijn meestal de onderaardse mijnwerkers van de dwergen, en aangezien ze heel slim en sneaky kunnen zijn krijgen ze meestal wat ze hebben willen. Ze zijn heel bezitterig en kunnen al zwaar slaags raken over wiens sok dat is. Ze hebben respect voor de rangorde bij de dwergen. Ze beheersen geen magie, maar net als dwergen kunnen ze magie uit edelstenen aanvoelen en gebruiken.
    Lengte: gem. 1.30-1.50m
    Leefgebied: in bossen, en ondergronds in de dwerg mijnen of in een onderaards Goblin stad.
    Bijzonderheden: ze zijn heel erg sluw, en krijgen bijna altijd wat ze hebben willen.

    River Elfs
    Het rivier volk. Dit volk beheerst sterke water magie en stamt af van de Water Elfs, een uitgestorven ras waar alle kennis van is verloren. Hun geven hun rang aan met de kleuren in hun haar. Bijvoorbeeld zijn kleine gele plukjes het aantal oorlogen dat je gevochten hebt.
    Lengte: gem. 1.85-2.05m
    Leefgebied: In en om het water.
    Bijzonderheden: als ze onderwater gaan moeten ze dat doen zonder shirt aan, want ze krijgen dan kiewflappen tussen hun ribben. Ze kunnen alleen seks hebben boven water. Sommige van onder de River Elfs besluiten om boven of juist onderwater te blijven wonen.

    Djinn
    Het vuurvolk, het leeft grotendeels van zijn leven als mens-achtige maar beheersen de vuurmagie als geen ander. Ze kunnen van vuur naar vuur reizen, een bosbrand in lopen en zich er in thuis voelen, en ze zouden in lavameren kunnen zwemmen. Hun huid is gitzwart en glanst een beetje, hun haar is heel stijl en wit en hun ogen branden als kooltjes. En als ze je niet mogen kunnen ze echte kwelgeesten zijn.
    Lengte: gem. 1.90-2.10m
    Leefgebied: op onbegaanbare plekken als woestijnen en lavagebieden, maar ook onder de mensen.
    Bijzonderheden: Hun lichaamstemperatuur is veel hoger als dat van alle andere rassen. Ze kunnen zich niet verbranden. Als Djinns uit het vuur komen doen ze dat meestal in de vorm van een Slang, een Spin of een Schorpioen.

    Giganten
    Het Kolossale ras. Ze zijn erg goedaardig en heel behulpzaam. Alleen weten ze niet altijd zoveel. Ze komen niet veel meer voor. Het zijn omnivoren, en gek op zoet eten.
    Lengte: 9.23m
    Leefgebied: overal waar genoeg eten is.
    Bijzonderheden: ze zijn uitzonderlijk zorgzaam en lief. Ze beheersen geen magie, en zijn er bang van.

    Shape Shifters
    Zij die steeds veranderen van vorm. Deze Elf-achtige is het Hogere ras waar Dark Elfs van afstammen. Ze prefereren donker boven licht en komen niet veel meer voor. Ze zijn onsterfelijk. Net als Dark Elfs kunnen ze opgaan in de schaduw.
    Laatst overlevende: Aldaïn
    Lengte: 2.13m (in ‘Elf-vorm’)
    Leefgebied: Op een vergeten eiland
    Bijzonderheden: als ze van vorm veranderen weten ze niet wat ze worden tot ze veranderd zijn. Ze kunnen alleen beslissen waarneer en hoelang ze Elf zijn. Dit brengt een hele hoop chaos met zich mee, maar de Shape Shifter veranderd alleen in dieren waarmee hij zichzelf kan verdedigen. Zijn schaduw is en blijft onduidelijk.

    Nephilim
    De Kinderen van de hoogste tronen zo worden ze genoemd. Ze beheersen de sterkste vorm van magie en zijn zeer machtig. Er zijn er nog maar enkele op aarde. Een daarvan is het Hoofd van het Instituut. Nephilim’s hebben witachtig haar en een bruine huid en stralende groene ogen, waarvan velen zeggen dat die recht naar je ziel kunnen kijken.
    Laatst bekende: Sariyel de Nephilim
    Lengte: 2.77m
    Leefgebied: Onbekend, er zijn er meer zeer weinig. Fabels gaan rond dat ze op de wolken leven.
    Bijzonderheden: Ze kunnen je in emoties laten uitbarsten.

    High Elf
    De Hoge. Elven uit de oudste tijd, het Instituut is hun laatste en enige ruïnes. Hun magie is het krachtigste van alle elven. Wood Elfs zijn afstammelingen van High Elfs. Hun magie brengt geluk mee, en werkt voor onsterfelijkheid.
    Laatst overlevende: Maktiré
    Lengte: 2.34m
    Leefgebied: In Kings’s Paleis.
    Bijzonderheden: Maktiré is de laatste van dit machtige soort, en heeft King daar onsterfelijkheid gegeven. High elfs hebben hele lange grote oren, die tot net achter hun achterhoofd uit komt. Ze zien verschrikkelijk goed, en zijn zelfs op oude leeftijd heel erg machtig.

    Gebieden (Hier komt nog meer bij)

    Het Instituut (Khazad Darmor)
    In Davey’s keizerrijk is een Instituut dat is gemaakt door de High Elfs, een reeds uitgestorven ras. Het draagt nog steeds de magische bescherming als dat het toen deed. Het is de Laatste Ruïne. Davey heeft het laten renoveren door Wood Elfs - die het dichts bij de High Elfs staan - onder gezag van Maktiré omdat hij bij de bouw van het Instituut aanwezig was. Het is de enige reden waarom Davey zijn land heeft en houd. In het Instituut worden er veel verschillende soorten magie en wapenkunst beoefend. Onder andere: Heelkunde, Muziekmagie, Lichtmagie, Human-magie, boogschieten, zwaard vechten, speer werpen.

    Khazad Darmor
    Een groot land die omringt is door een mega grote witte muur met uitkijk torens en wachters van Ravor op de muren. in het midden licht een grote tuin met het instituut en het mega grote kasteel van Ravor. veel mensen wonen hier en mutli culti plek om te wonen, bekende barretjes marktlieden en huizen, stallen zijn hier gevestigd. Het land licht op de plek waar bergen zijn waar de berg elfen leven en in de bergen is het koninkrijk van de dwergen gevestigd

    Mihkir & Rihy
    Een groot moeras land waar veel gebieden zijn met trollen, Dark elfs, Goblins, Lírursen “moeras mensen” leven het land is verdeeld in 2 gebieden en is vrij onleefbaar voor normale rassen er zijn veel territoriale oorlogen aan de hand. tussen verschillende rassen. vroeger was dit gebied heel leefbaar en waren de high elfs gevestigd. Die zijn uitgestorven door een overvloed van Goblins and trollen. ruines van gebouwen die de high elfs hebben gemaakt staan er nog.

    Dolgoh
    Een Middelmatig gebied vol met bosrijke mineralen. veel clans van wood elfs leven hier. er wordt gezegd dat een eeuwen oude shapeshifting mage hier zou leven (stein) maar wordt zelden gezien. in de meren en rivieren van dit land leven river elfs. bij een grote rivier tussen 2 bossen in is een paleis gebouwd voor de koning van de river elfs.

    Zutar
    het land van de paladins & Assasins onleefbaar voor de meeste rassen maar desserts elfs zijn zeer bekend in het gebied. uit zandsteen zijn er dorpen gemaakt en leven vaak dicht bij elkaar. Vreemdelingen die het land passeren worden zand lopers genoemd. En worden vaak niet geaccepteerd in hun gebieden. Desertelfs hebben de techniek om zand wagens te maken waar mee ze door hun land snel kunnen reizen.

    Kilden Staph
    Veel rassen zijn hier gezien, van river elfs tot wood elfs en berg elven maar ook zijn hier dwergen gezien die niet meer mee werkten met het dwergen koninkrijk ook veel menselijke steden zijn hier gevestigd.

    Gefirr
    Lijkt veel op Zutar maar is meer onwoonbaar en zijn niet veel rassen bekend, op de Djinn na. ze noemen het ook wel het Dode Land omdat er maar zelden iemand is. Fabels gaan in de ronde dat hier eeuwen oude grot trollen leven die zich voeden op ongedierte die daar nog voorkomen. het land is heel warm en is een soort vulkaanachtig gebied waar geisers en Lava poolen liggen. sommige Dark Elfs zijn hier gevestigd maar niet veel.


    Naam, Bedenker – Soort/Ras; Persoonlijke uitleg. Betekenis van de Naam

    Aldaïn, – Shape Shifter; Eeuwen oud wezen dat veel van kruide en de oude mensheid afweet. Woont op zijn eigen eiland. Waar alles zwart met zilver gekleurd lijkt te zijn. Old Wise Protector

    Amara, – River Elf; Prinses, krijgt altijd wat ze hebben wil. Wil Emiton trouwen, wat niet mag van haar ouders. Wordt uit eindelijk Keizerin van Ravor’s keizerrijk. Eternally Beautiful

    An Rob, – Human Minstreel; loopt door een dorpje waar Cransys en Jaël doorheen lopen. Gracious (voornaam) as a Bird (achternaam)

    Aryon, – Wood Elf; Reist mee met Ryvèn. Light

    Aswyn, – smallin; Man van Carmin, helpt mee in de herberg. Friend of Him

    Bernyldos, – Dwerg; Hij blijkt een Holenbeer te hebben vermoord met een mega moker. He who fights a Bear

    Carmin. – Smallin; woont in Mihkir heeft een rustig leventje op het land en is eigenaar van de ‘Brewing Sheep’ een herberg die vast gelegd is in het groene land, met haar man en kind. Veel van de Reizigers blijven bij haar overnachten, waardoor zijn een heel mooi beeld van de wereld schept. A Song

    Cransys, – Dark Elf; hoort bij Jaël, reist met hem mee, om de zelfde droom te verwaarlijken. Dark Freedom

    Ravor – Human; Keizer van het Land Khazad Darmor. Creëerder van het volk
    Afarish, dierachtige wezens die alles doen wat Ravor zegt. Ravor heeft Hellevuur doorstaan om dat land te krijgen en doet er echt alles aan om het te behouden. Ravor heeft een Stemmetje in zijn hoofd die hij Làrukai noemt. Hij is erg op zich zelf en alleen Maktiré, Malio, Sharaly, zien en spreken hem vaak/vaker. Het is een goed man, dat heel goed voor zijn volk zorgt. Maar heeft ook een kleine schaduwzijde aan zijn zijn: hij vernietigt alles wat zijn land mogelijk bedreigt.

    Dénnèsys, – Dark Elf; Vriend van Mykèr toe hij nog met was. Ruimt de lijken op nu Mykèr een Vampire Breed is geworden. Winelover

    Elya,– River Elf; werkt bij Maartje in het paleis, beste vriendin van Emma.
    Helping Hand

    Emiton,– Dark Elf; wil met Amara trouwen, wat niet mag volgens de tradities van zijn en haar volk. Uiteindelijk vluchten ze, en trouwen in het Instituut.
    Emiton krijgt van Ravor de kroon. En word zo de eerste Dark Elf die de kroon draagt. Strong Willed

    Emmy, – River Elf; is Maartjes zusje. Everything, Industrious

    Ermok, – Goblin; het ‘meesterbrein’ achter Serban en Mennark. Ruler of Few

    Irisa, – Common Elf; werkt voor Kirsten als hulp, weet ook redelijk wat van kruiden af. Colorfull

    Isja Luçar, Human-vampire– Human > Assasin; Vocht mee in een belangrijke oorlog, waar hij een man doodde met een bloedrode steen om zijn nek. Na zijn tijd als soldaat werd hij smid en werkte voor Raëchel. En smeden een zwaard van obsidiaan waar hij het amulet in legde. Toen hij het zwaard uit het vuur haalde wilde het niet doven. Uiteindelijk blijkt het amulet in het zwaard van Maktiré te zijn. The
    Salvation(voornaam) brings Light(achternaam)

    Ivron – Human; Minstreel: iemand die bij geboorte al Muziek Magie bezit, hij ging studeren in het Instituut. Een erg gezellig persoon. Meaningless, Speachless

    Jaël, – Dark Elf; Wil muziek leren spelen in het Instituut. He who is Willing

    Jirosa, – Human > Wizard; zij is ontsnapt uit de Wizard-Tower, en bedrijft nu drakenbloed magie. Changed by Blood

    Jolvar, John – Human; Intelligente evil-minded Maarschalk van Ravors troepen. Naast Ravors geheime plannetjes, bekokstooft hij er ook een paar, en voert ze uit. Uiteindelijk stapt hij op als hij merkt dat Asja zijn plaats goed in kan nemen. Army of Elfs

    Jorys, Joris – Smalin; ex-soldaat, verbitterd door de strijd. Farmer

    Kirstyn, Kirsten – Common Elf; Leeft in Khazad darmor als heelkundige. Die een zieke in het Instituut helpt. Fair Woman

    Maktiré – High Elf; leeft in de wizzard tower/acedmie voor magiers. De steen, die lucifer heeft gevat in een vlammend Zwaard, is van hem. Het is zijn Bloeds Amulet en versterkt daarmee zijn magie. Maktiré is de. Hoogste onder de Elfven omdat hij de laaste is, en is de persoonlijke Magiër van Ravor. Hij roept de hulp in van Naelon om de steen terug te halen. Eagle Hunter

    Malio, Malou – Desert Elf; één van de twee Levenswachten van Ravor. Ze staan samen naast zijn troon. Glorious Warrior

    Manon – smallin; Boerin in Mihkir. Happy

    Myad, Maud – Mountain Elf; De nicht van Sofia. Bergzangeres in een Elf-Dwergen oorlog. Mountain Mist

    Mykèr, – Human >Vampire Breed; Associaal, gevreest, komt vaak in één bepaalde bar, waar de ober altijd wisky of rum met bloed voor hem serveert. Is vaak alleen, gekweld door zijn eeuwige dorst, vermoord hij mensen en drinkt hun bloed. Who’s like me?

    Mylden, Marjolein – Human; de beste Human schutter. Mylden is de dochter van Ravor, iets wat niemand weet, ze woont in het paleis en loopt daar altijd heel vrolijk rond maar niemand weet nou eigenlijk wíé ze is. Uiteindelijkt geeft Ravor aan haar de kroon door, wat ze afslaat. She who fights with Wolfes

    Mennark,– Goblin; Serban’ gelijke, en beste vriend. Brainless Strong

    Nealon,– Human > Pirate; Word door Maktiré gevraag het Zwaard te halen, en beslist het daarna zelf te houden. Waardoor hij ruzie krijgt met Ravor’s vloot, die
    Maktiré direct te hulp schieten. ‘s nachts zien mensen zijn schip niet. Champion of the Sea

    Raëchel, – Human; chagrijnige Smit-eigenaresse voor wie Lucifer werkt. Innocent like a Wolf

    Ryvèn, – Wood Elf; (komt uit Calhoìn) Sjamaan leerling, uitvinder van de Krachtsboog (een boog belegt met bepaalde Stenen, die Elven energie als pijl gebruikt). Wil ziels graag reizen en vertrekt met Aaron, komt onderweg veel tegen: o.a. Mike, een schaapsherder en Stein. Samen met Aryon reise nze richting het Instituut, waar ze Heelmagie wil studeren. Hij heeft van de Sjamaan een jachtvalk
    gekregen

    Kethyr, Samllin (Brenger van de Wind)– Young Archer

    Sariyel de Nephilim – Nephilim; Hoofd van het Instituut. Gatekeeper

    Sharaly, – Dark Elf; één van de twee Levenswachten van Ravor. Ze staan samen naast zijn troon. Strong Protector

    Sofia, – Mountain Elf; Woont in de multli culti stad, waar alle volkeren samen wonen in vrede. Heeft daar een huis vol katten en een Lynx en familie van Maud. Ze is een geweldige boogschutter. Cransys word op haar verliefd. En ze beheerst hypnose-magie. Silence Wisdom

    Suraya – Wood Elf; een van de Lost Elfs, “Ook een stukje brood?” Shining Star

    Thranald – Dwerg; zoon van Trinór en koning van het Dwergenrijk.

    Tomek – Dwerg; Tweeling broer van Zarek en vermoord de koning (zijn vader) om de troon te erven. Oldest of a Twin

    Vyv, – Desert Elf reist een tijdje met Ryvèn en Aryon mee. De bovenste helft van haar haar is oranje en de onderste helft is gitzwart. Ze is heel creatief, en maakt van alles.

    Wirion, – Gigant; een van de reuzen, -een bijna uitgestorven ras- 9.2m lang, maar heel zacht aardig. Lage intelligentie en zorgzaam. Kind Giant

    Yalissia,– Common Elf Assasin; Gaat samen met Sofia boogschietles geven in het Instituut. Hero who Led

    Yorèll, – Human; werkt in Ravor’s paleis als bediende. Hij heeft de hoofdsleutel en heeft de kracht in tijden van nood om een mana schild te bouwen om het kasteel. He who Helps

    Zarek, – Dwerg; Tweelingbroer van Tomek, ze hebben een geode relatie met elkaar. Tot Tomek hun vader vermoord en ze samen moeten strijden om de troon. Protect the King



  • Eventueel meer de underground in, zowel tropische ondergrondse grotten met complete civilisaties er in, en verlaten plaatsen waar vroeger een civilisatie zat maar vanwege bepaalde omstandigheden (de natuur of oorlog etc.) niet meer leefbaar werd.

    Tot in hoeverre het mogelijk is een civilisatie in de wolken? Kan symbool staan voor de hemel, maar ook voor meer magische wezen misschien.

    En een onder water civilisatie?



  • Voor welke personages heb je nog namen nodig? Ik ben goed in het verzinnen van namen en personages.


  • Global Moderator

    @Buffela zegt in Hulp nodig met mijn game/boek:

    Eventueel meer de underground in, zowel tropische ondergrondse grotten met complete civilisaties er in, en verlaten plaatsen waar vroeger een civilisatie zat maar vanwege bepaalde omstandigheden (de natuur of oorlog etc.) niet meer leefbaar werd.

    Tot in hoeverre het mogelijk is een civilisatie in de wolken? Kan symbool staan voor de hemel, maar ook voor meer magische wezen misschien.

    En een onder water civilisatie?

    Jah ik zat daar zelf ook aan te denken, maar ik heb het nu verdeelt over die gebieden. Daarin kan ik bepaalde levens vormen plaatsen. De oceaan moet ik nog beschrijven. Lucht mensen zat ook in me hoofd maar dan een soort van gas/stof wolk achtigen, Die zich voeden op bepaalde elementen. Thanks man, dit helpt me weer met ideeën krijgen. Heb een tijd gewoon niks aan gedaan door wat er gebeurt is enzo. Maar zo komt me hersentjes weer lekker tot leven. IK hoop zelf dat ik nog iemand kan vinden die het leuk lijkt o, mee te werken (concept art enzo). De game gaat ontwikkeld worden door een groepje mensen die ik ken.

    @Yark zegt in Hulp nodig met mijn game/boek:

    Voor welke personages heb je nog namen nodig? Ik ben goed in het verzinnen van namen en personages.

    Al de personages die hier boven staan hebben nieuwe namen nodig omdat ik gewoon niet tevreden ben met de namen die ze hebben. Nieuwe personages mogen zeker bedacht worden zolang ze in het thema of bij de bestaande rassen horen die we nu hebben. (Er komen nog meer rassen bij)



  • Afhankelijk van wat voor art je nodig hebt kan ik meehelpen (y).


  • Global Moderator

    @Buffela thanks!, maar teken jij alleen digitaal of ook met pen/potlood



  • Digitaal, maar meer via fotomanipulatie etc.


  • Global Moderator

    Een vriendin van mij is hoeden/kleding ontwerper. Ze gaat de concept art tekenen voor de kleding style enzo. Dus daar ben ik al super blij mee. Nu de karakters nog.


  • Moderator

    Ik heb in mijn dnd campaign een character die Kallista heet. :) Het is een tiefling dus daar heb je weinig aan, maar tis wel een mooie naam. Achtergrond verhaal zit er ook bij als je dat interessant vind.


  • Global Moderator

    @heey321 klinkt heel leuk, vind jou sowieso al een creatief persoon met een hoop fantasie zover ik weet. Zou het graag lezen!


  • Global Moderator

    Ik wil nog rassen erbij en een onderverdeling voor het menselijk ras.

    To do list:

    • Kat achtig ras bedenken

    • Koud bloedig / lizzars achtig ras

    • een ras fat uit gassen/stof bestaat

    • rangen en titles

    • Iemand zoeken die muziek kan schrijven

    • Iemand zoeken die karakters kan tekenen

    • Iemand zoeken die plekken zoals steden en dorpjes maar ook gebouwen kan tekenen(Denk dat ik hier miss al iemand voor kan vragen)

    • Bestaande karakters verder uitwerken (achtergrond verhalen en karakteristieke eigenschappen)


Aanmelden om te reageren
 

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.