Tyfus zooi

• Moderator

Buiten net weer geflikkerd voor blaadjes die op de stoep liggen tijdens het wandelen met de hond, gelukkig goed ingepakt dus de schade is beperkt, (komt door het kutte koude weer, zou geen Nederlander zijn als ik daar niet over klaagde) maar nu is mijn broek vies en heb ik spierpijn. Ook laat ik alles flikkeren door mijn kut motoriek die alleen maar erger word, moet ik vanavond werken waar ik nu dus echt geen zin in heb, en het weer is kut. (had ik dat al gezegd?)

Ohja en we gaan allemaal dood uiteindelijk en god bestaat niet. Heuji.

Ga dadelijk wel hamburgers eten, dus dat is een plus. (Wel vegan dan maar die zijn ook lekker)

• Ai, sterkte ermee.

Een collega overkwam vorige week exact hetzelfde, die kon dezelfde dag nog onder het mes met een gebroken heup.
    Die mag nu 3 maanden revalideren met een stalen plaat in z’n heup.

Het kan dus altijd erger ;)

• Moderator

@Eximius Dat is dan wel weer fijn om te horen (voor mij dan. Niet dat ik zo cynisch ben hoor, wens hem veel sterkte van mij.) Hoe vaak ik ook flikker, heb nog nooit iets gebroken. Kan ik niet zeggen over dingen die ik laat flikkeren.

• Natte bladeren zijn superkut, maar het is om je klaar te maken voor de winter die nog kutter is. Ik ben dit jaar nog niet gevallen, maar statistisch gezien duurt dat niet lang meer.

• Gisteren nog bijna iemand onder de auto gehad omdat ie op de bek ging met de fiets door bladeren vlak voor mij. Pluspunt hieraan is dat ik iemand heb zien flikkeren met de fiets

• Global Moderator

Is er geen mogelijkheid om je te laten trekken op een slee door iemand ofzo?
    Mocht het echt te glad worden zou ik dat wel als een optie zien.

• Moderator

@bloemie Denk dat mijn hond daar te klein voor is, maar we kunnen het altijd proberen

11870928_921955764533062_7620873130617620885_n.jpg

• Ik heb ook een slechte moteriek + ben daarbij onhandig. Ik kijk niet goed uit waar ik loop en loop dan vaak met mijn hoofd tegen een glazen (draai)deur aan. In de wintermaanden heb ik hier meer last van omdat als het kouder is mijn spieren niet altijd mee willen werken. Geboortekwaaltje. :3

• Moderator

@Eend Wij hebben toch maar een heeeel zwaaar leven, of niet? :(

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.