Achteraf betalen maar product komt later dan de rekening

• Ik maak gebruik van afterpay. Je kunt een product dan eerst aanschaffen en gebruiken en na 14 dagen te betalen.

Ik heb 2 weken geleden een Logitech muis en toetsenbord besteld en vandaag kwam de rekening binnen. Maar het product is nog niet leverbaar en de verwachte datum is 15 november.

Ik wil echter pas betalen als ik het product ontvangen en getest heb, dus ik wil de verzending annuleren. Krijg ik een bericht dat ik het termijn om te annuleren gepasseerd ben.

Moet ik weer het pakketje weigeren aan de deur en mails sturen naar afterpay om zo onder de voorwaarden van een bedrijf uit te komen… zucht

• 't scheelt dat je weet wat je moet doen.

De 14 dagen zouden pas in moeten gaan zodra het klaar is voor gebruik, kortom afhankelijk op de dag dat het besteld is dat de termijn 3 dagen erna in gaat.

• Ik bestel nooit zonder paypal, als een bedrijf of marktplaatspipo geen paypal doet dan ga ik wel naar een ander.

Dan heb je dit gezeik ook niet.

• Global Moderator

Het is toch pas nadat je het ontvangen hebt dat die 14 dagen pas in gaan? Zo ken ik er anders nog wel een paar joh, wat een paupers.

• @Koelkastmagneetjesverzamelaar zegt in Achteraf betalen maar product komt later dan de rekening:

Ik bestel nooit zonder paypal, als een bedrijf of marktplaatspipo geen paypal doet dan ga ik wel naar een ander.

Dan heb je dit gezeik ook niet.

Hier hetzelfde, als paypal een optie is gebruik ik altijd paypal <3

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.