Vriendin wil niet zeggen waarom ze huilt na de seks

• Ik heb dit account aangemaakt om dit anoniem te plaatsen.

Ik heb 3 maanden een relatie, We zien elkaar in de weekenden en hebben dan elke avond seks. Nu is het herfstvakantie en zijn we een week samen geweest. Ik ben er dinsdag achter gekomen dat mijn vriendin elke keer na de seks naar de WC gaat. Ik hoor haar dan kreunen en snikken. Ik vroeg aan haar of het goed ging, ze zei dat het goed ging en dat ze wilde gaan slapen omdat ze moe was. De avond daarna wilde ze geen seks. Donderdag wilde ze wel weer, dus hebben we dat gedaan. Na de seks ging ze weer naar de WC en weer hoorde ik haar kreunen en zachtjes huilen. Ik vroeg haar wat er aan de hand is en of ik haar pijn deed met de seks. Ze zei dat het niks ergs is, en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ze wilde een film kijken en daarna slapen. Vandaag wilde ik geen seks omdat het mij niet lekker is dat ze na de seks naar de WC gaat en dan zachtjes huilt. Ik wil weten waarom ze dat doet, maar ze wilt daar niet over praten. Vanavond wilde zij wel seks, maar ik heb gezegd dat ik het niet wilde omdat ik er niet lekker aan ben.

Wat kan er aan de hand zijn? Ik weet niet hoe lang dit al speelt, ik ben er dinsdag achter gekomen dat ze huilt na de seks. Als ik erover begin dan kapt ze het gesprek af en wilt ze slapen of TV kijken. Als ik vraag hoe het met haar gaat zegt ze dat het goed gaat en dat er niks aan de hand is waar ik over moet nadenken.

Ik wil weten wat er aan de hand is, hoe kom ik erachter? We doen geen gekke dingen in bed en we behandelen elkaar met liefde. Wat kan het zijn dat ze huilt na de seks?

Heeft iemand tips of advies?

• Seks kan pijnlijk zijn als je penis te dik is. Moet ze ook plassen na de seks of niet?
    Hebben jullie een soa test laten doen? Een soa kan de oorzaak zijn van pijn na geslachtsgemeenschap.

• Moderator

Dit klinkt meer als een emotioneel probleem. Probeer duidelijk aan te geven dat je bereidt bent om te luisteren en evt te helpen. Zolang je begripvol bent kan je niet veel meer doen

• @Eend zegt in Vriendin wil niet zeggen waarom ze huilt na de seks:

Een soa kan de oorzaak zijn van pijn na geslachtsgemeenschap.

Als ze weet dat het een SOA is en er is sprake van liefde dan zal ze het hem wel vertellen. Daar zwijg je niet over als je in een relatie zit samen.

• Wellicht gewoon een natuurlijke reactie (en dat ze dit niet wilt uitleggen is mogelijk omdat ze het zelf niet eens begrijpt).
    Dit zijn hormoonschommelingen die na de seks (vaak bij de vrouw) wat heftiger zijn.

Het feit dat ze seks met je wilt zal vast geen teken zijn dat het pijn doet, en de andere speculaties ga ik niet in me op halen.

• Global Moderator

@Buffela zegt in Vriendin wil niet zeggen waarom ze huilt na de seks:

Wellicht gewoon een natuurlijke reactie (en dat ze dit niet wilt uitleggen is mogelijk omdat ze het zelf niet eens begrijpt).
    Dit zijn hormoonschommelingen die na de seks (vaak bij de vrouw) wat heftiger zijn.

Het feit dat ze seks met je wilt zal vast geen teken zijn dat het pijn doet, en de andere speculaties ga ik niet in me op halen.

Dit lijk me een logische optie.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.