Klachten over de website

• Moderator

Klagen helpt, dat zeiden ze op Freakshow, dus ga ik hier ook klagen. Het zijn maar kleine dingetjes maar ik hoop dat er iets aan gedaan.

Op http://keen.wtf/categories staan geen icoontjes. In plaats daarvan is er een grote space. Komen er icoontjes of halen jullie de space weg. Hoe het er nu uitziet lijkt het alsof de pagina niet af is.

NcUQXhb.png

Waarom mogen gebruikers niet reageren in mededelingen? Is het niet fijn als gebruikers kunnen reageren op updates en nieuwe functies die jullie mededelen?

Wat hoort wel en wat hoort niet in een categorie thuis? Sommige categorieën spreken voor zich, maar nieuwe gebruikers weten misschien niet wat Feelgood, Rauwe kost, KEEN en WTF zijn en wat ze daar mogen plaatsen.

En tot slot, wat willen jullie doen met de puber categorie? Deze is er al van dag 1 en is nog niet gebruikt.

• Global Moderator

@Pik-achu zegt in Klachten over de website:

Op http://keen.wtf/categories staan geen icoontjes. In plaats daarvan is er een grote space. Komen er icoontjes of halen jullie de space weg. Hoe het er nu uitziet lijkt het alsof de pagina niet af is.

Deze week nog komen de icoontjes :)

• Global Moderator

Waarom mogen gebruikers niet reageren in mededelingen? Is het niet fijn als gebruikers kunnen reageren op updates en nieuwe functies die jullie mededelen?

Omdat ik in mededelingen geen discussies wil. Er komt dan meer verwarring dan duidelijkheid. Leden mogen een discussie starten in discussies over een mededeling.

• Global Moderator

Wat hoort wel en wat hoort niet in een categorie thuis? Sommige categorieën spreken voor zich, maar nieuwe gebruikers weten misschien niet wat Feelgood, Rauwe kost, KEEN en WTF zijn en wat ze daar mogen plaatsen.

Omschrijvingen zijn we mee bezig. Die komen zsm

• Global Moderator

En tot slot, wat willen jullie doen met de puber categorie? Deze is er al van dag 1 en is nog niet gebruikt.

Omdat er nu nog geen pubers zijn. We hopen dat die wel een keer aansluiten op KEEN en dan gebruik maken van de pubercategorie.

• Global Moderator

@KEEN zegt in Klachten over de website:

Omdat er nu nog geen pubers zijn. We hopen dat die wel een keer aansluiten op KEEN en dan gebruik maken van de pubercategorie.

Maar in hoeverre is het dan goed om die categorie op de website te zetten?
    Want pubers denken nu: Oh er zijn geen pubers (want er zijn geen topics), dus kan ik hier wel mijn leeftijdsgenoten vinden?
    En andere mensen kunnen denken: Oh, dit is een lege categorie, is deze site web actief genoeg?

Een categorie kun je altijd later weer toevoegen als het nodig is. Nu is het een beetje nutteloos.

• Global Moderator

@bloemie goede punten, ik zet hem zo lang even op non-actief

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.