Wat doen jullie op een vrijdagavond?

• De meeste mensen die ik ken leven naar het weekend toe en zijn blij als het vrijdagavond is. Wat maakt de vrijdagavond zo bijzonder en waarom de zaterdagavond niet?

Wat doen jullie op een vrijdagavond wel wat je op een zaterdagavond niet kan doen?

• Global Moderator

Dan kun je lekker laat opblijven.

Meeste mensen moeten om 7 of 8 uur weer op (ik weet niet hoe jij dat doet :P ) en dat is bijzonder kut, want dan kun je het niet laat maken.
    En vaak zijn ze ook opgebrand van een week lang werken of studeren.

• Moderator

Ik denk dat de vrijdagavond zo pupolair is omdat je dan een heel weekend voor je hebt, je bent klaar met school/werk en het weekend kan beginnen vanaf de klok van 18 uur.

De zaterdagavond is ook fijn, maar is minder speciaal omdat je dan moet herstellen van de vrijdagnacht, of dat er dan vaak minder te doen is in de avond. Toen ik 16/17/18 was waren de vrijdagavonden magisch. Je kon lekker genieten van je rust eerst een potje gamen en daarna uitgaan met je vrienden. De hele zaterdag was iedereen lam van de vrijdagnacht in de avond ging je wel weer stappen maar je merkte dat de meeste nog niet herstel waren van de vrijdagavond/vrijdagnacht. De zaterdagnacht stopte toen ook 1 / 2 uur eerder dan de vrijdagnacht.

• Als het vrijdagavond is is iedereen even klaar met werk/studeren. Ik weet dat bij ons de uitgaansavond op de donderdag was. De vrijdag begonnen de lessen pas om 1 uur. Wij waren al blij dat het donderdag-avond was. Wij gingen donderdag en vrijdag uit en zaterdag en zondag gebruikte wij om te studeren.

• @Vink zegt in Wat doen jullie op een vrijdagavond?:

Wat doen jullie op een vrijdagavond wel wat je op een zaterdagavond niet kan doen?

Werken xD…

Voor de mensen die een 9 to 5 job hebben is het gewoon de vrijdag avond dat hun weekend begint, dat is altijd prettig.

• Ik mag de vrijdagavond biertjes tappen en bestellingen van de jeugd aannemen. Ik sta achter de bar van 18:00 tot 2:00

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.