Hoe badass/rijk/sterk/etc. ben jij?

• Nee niet zo’n domme test die je een random score geeft, je mag zelf gewoon zeggen hoe (kies 't maar uit) jij bent.
    Wees creatief, en houd 't leuk.

Ik ben zo rijk, ik heb zojuist mijn waterstanden doorgegeven…NADAT IK HEB GEDOUCHT.
    122.png

Ik geef zo weinig fucks, ik was al mijn kleren…ZONDER ZE OP KLEUR TE SORTEREN.
    giphy.gif

• Global Moderator

Dat laatste doe ik sowieso :3

• @bloemie #Rebels4Life

• Ik ben rijk in materiaal maar ik ben arm in gezondheid en contacten.

Mijn vader heeft veel voor mij over. Zo hebben we een groot zwembad in de tuin en op de begane grond een binnenzwembad. Ik heb een grote slaapkamer (4x7) en ik kom niks te kort als het gaat om eten, drinken en andere voorzieningen.

Daartegenover staat dat ik buiten mijn vader en onze huishoudster geen contact heb met mensen. Alleen via facebook, IMVU en fora. Dit komt mede door mijn agorafobie dat ik mijn vertrouwde omgeving niet dirf te verlaten en dat ik al een paar jaar binnen leef.

Arm of rijk, je mag zelf over mijn situatie oordelen, maar ik voel me rijk en arm gelijk.

• @Vink zegt in Hoe badass/rijk/sterk/etc. ben jij?:

Ik ben rijk in materiaal maar ik ben arm in gezondheid en contacten.

Mijn vader heeft veel voor mij over. Zo hebben we een groot zwembad in de tuin en op de begane grond een binnenzwembad. Ik heb een grote slaapkamer (4x7) en ik kom niks te kort als het gaat om eten, drinken en andere voorzieningen.

Daartegenover staat dat ik buiten mijn vader en onze huishoudster geen contact heb met mensen. Alleen via facebook, IMVU en fora. Dit komt mede door mijn agorafobie dat ik mijn vertrouwde omgeving niet dirf te verlaten en dat ik al een paar jaar binnen leef.

Arm of rijk, je mag zelf over mijn situatie oordelen, maar ik voel me rijk en arm gelijk.

Ok topic gaat beetje de serieuze kant op zo :P.
    No prob, iedereen zal arm/rijk zijn, het is maar net hoe en wat je jezelf realiseert, het is goed dat je de zwaktes kent van je huidige situatie en de pluspunten. Je had even terug een topic aangemaakt hoe je af probeerde te raken van je agorafobie, heb je een beetje vorderingen hier in?

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.