Hoofdpijn hebben en vanavond feestje

• Vanavond heb ik een feestje waar ik graag naar toe wil gaan. Maar ik barst nu al van de koppijn en mijn hoofdpijnen worden tegen de avond meestal erger en erger.

Pijnstillers bieden meestal niet het gewenste resultaat dus dat is geen optie voor mij.

Wat doen jullie als jullie hoofdpijn hebben en 's avonds iets te doen hebben waar je graag bij wilt zijn?
    Zet je je over je pijn heen, of kies je voor jezelf en neem je rust en zeg je af?

• Oorzaak van hoofdpijn proberen aan te pakken.
    Kijk of je genoeg water hebt gedronken, zo niet doe dit nu dan nog even wat meer (niet in een keer).
    Alcohol gecombineerd met roken kunnen ook hoofdpijn veroorzaken, stress etc.

• Global Moderator

Ik zet me meestal over de pijn heen en ga toch, of het moet echt knijpende hoofdpijn zijn. Dan zeg ik af en zoek ik mijn bed op, maar dit slechts 2x meegemaakt.

• Moderator

Toen ik 16/17/18 was zette ik mezelf over de pijn heen en ging ik toch, maar tegenwoordig skip ik een avondje stappen als ik hoofdpijn heb. Er zijn 52 weekenden in het jaar, daarvan kan ik er zo nu en dan wel eentje missen :p

• Ik luister naar mijn lichaam, want ik weet dat ik met hoofdpijn geen fijn gezelschap ben en ervoor kies om thuis te blijven zodat de anderen wel een fijne avond hebben.

• Niet zeike maar zuipe

• Global Moderator

Ik ben erg gevoelig voor koppijn, dus vaak zet ik het gewoon door. Maar dan loopt het alsnog niet goed af :'D

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.